Morgen om 18.00 uur

30 december 2017 - Koh Phangan, Thailand

Morgen om 18.00 uur in Nederland, begint hier het nieuwe jaar al in Thailand. Het is erg druk hier op het eiland en al dagen hangt er " de spanning" : de afgelopen dagen leek het wel een moesson, de regen kwam echt met bakken de lucht uit. Zou het weer omslaan? Ja dus, vanaf vandaag is het droog, mooi, zonnig weer! Morgen om middernacht staan we op het strand om het vuurwerk te bewonderen en het nieuwe jaar te verwelkomen.

Al dagen is het feest hier. Gisteren was ik in een restaurant met geweldige shows. De " vuurshow" op het strand was geweldig om te zien. Ik plaats er een videootje van.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve, geweldige en leuke reacties op mijn blog hier! Ik vind het erg leuk regelmatig wat te vertellen en geniet dan ook steeds enorm van de reacties die ik van jullie krijg!

Een goed, gelukkig, gezond en vrolijk 2018 wens ik jullie alvast toe! Maak er een geweldig leuke jaarwisseling van en ik wens jullie heel veel geluk en plezier in het nieuwe jaar!

Veel liefs, Gerda

1. Eise Logtmeijer:
    31 december 2017
    Mooi verhaal en fijn dat je nu mooi weer hebt. Leuk filmpje van die vuurshow. Maak er een mooie jaarwisseling van. Ik wens je een heel gelukkig en gezond maar vooral een spannend en avontuurlijk 2018.
  2. Dikkie van de Blaak:
    31 december 2017
    Wij wensen je ook een fijn nieuwjaar met allemaal nieuwe uitdagingen.
    En een gezond 2018.
  3. Marian Kuppen:
    Dag Gerda,
    Fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt in Thailand, prachtige foto's!

Ik ben best wel een beetje jaloers op je.

Lieve groetjes en fijne jaarwisseling