Een laatste snik

21 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Een snik van hitte, hier in Bangkok is het vandaag 35 graden. En een snik omdat ik terug ga. En een bittere snik omdat ik echt geen voorjaar hoef te verwachten voorlopig! Ik zit hier aan de straat, de springrolls staan voor me😊 mijn laatste maaltje hier buiten in Thailand.

Na mijn binnenlandse vlucht gisteren van Chiang Rai naar Bangkok, ging ik met de ( gratis) shuttlebus van de ene luchthaven naar de andere. Een rit van bijna een uur door Bangkok. Metropool, wolkenkrabbers en veel smog. Ik maakte een video vanuit de bus. Ik heb er genoeg van gezien zo😏 Nu ben ik in een hotel vlak bij de internationale  luchthaven.

Straks nog een nachtje slapen en morgenochtend vroeg stap ik weer in het vliegtuig naar Düsseldorf. Ik ga me weer voorbereiden op een andere cultuur😉

En nog een snik😊: het enthousiasme en het meeleven van jullie met me hier in Thailand zal ik echt gaan missen. Het was geweldig leuk om regelmatig iets te schrijven over mijn ervaringen hier. En ik heb geweldig genoten van alle reacties, hoe jullie met me meegereisd en meegeleefd hebben hier! Dankjewel!!!

Nu voorlopig even geen berichten, maar als ik op weg ben met de camper horen jullie wellicht weer van me via dit blog😊

Veel liefs!!!!!! Gerda

1. Eise Logtmeijer:
    21 februari 2018
    Goede reis terug en alvast welkom in de kou. Maar daar krijgen we een frisse 👃 van. Dat dan weer wel 😉
  2. Hans:
    21 februari 2018
    Goeie reis, tot vrijdag!!
  3. Aja en Henk:
    21 februari 2018
    Heel goede reis. Heb je je dikke jas bij je?? Er is hier winters weer verwacht!
    Wie weet kun je volgende week je schaatsen onderbinden🎿❄!!
    Groetjes aja en henk.
  4. Jacqueline Versluijs:
    21 februari 2018
    Hi, goeie reis en dat t voorspoedig zal gaan!
    Geen Schiphol meeting, jammer. Wij komen nl za aan.

Veel liefs!
  5. Gerda:
    21 februari 2018
    Ik heb alleen maar een vest bij me😖 Dat wordt afzien dus voordat Hans en Peter me komen ophalen........
  6. Joop en Truus:
    21 februari 2018
    Goede reis en bedankt voor alle interessante blogs. En wij verheugen ons al op de foto's van de noorse Stern. Of de fjordenpieper.
  7. Henny:
    21 februari 2018
    Hoi Gerda! Ik zou als ik jou was snel de loterij winnen en nog wat tijd bijboeken. Hier ga je bibberen zoals je uit de reacties leest.
    Maar misschien gaat het ook wel weer als met de "politiek"....het kan vriezen of dooien...
  8. Marian:
    21 februari 2018
    Goede reis terug Gerda. En veel plezier met je volgende avontuur.
  9. Ella:
    21 februari 2018
    Gerda ook van mij een goede reis en............
    ik verheug me alweer op je mooie verhalen en foto's!!!!!
  10. Wil:
    21 februari 2018
    Hoi Gerda! Jammer dat het voorbij is😒Ja eigenlijk een beetje te vroeg! Het begint nu pas hier winter te worden!
    Vriesweer met een zonnetje, dat wel.
    Goeie terugvlucht
  11. Geertje:
    22 februari 2018
    Ha Gerda, Wat een treurige laatste foto , maar ja zoals ze zeggen er is een tijd van komen en van gaan. Maar je komt hier wel midden in de winter terug !! ;( Voor vrijdag wordt -5 of meer verwacht. Van het ene naar het andere uiterste, dus.
    Ik wens je een goede reis, ook ik zal jouw berichtjes missen, ik heb erg genoten van je reportages. Dag,dag.
  12. Corrie:
    22 februari 2018
    Een goede reis Gerda.

En hoop date berichtje goed bij jou aan komt