Corvee in Fang

9 februari 2018 - Fang, Thailand

Het is hier mooi! Die hotelkamer hier in Fang bedoel ik dus! Gloednieuw, ruim en blinkend schoon. Op steenworp afstand de 7 Eleven en de Tesco supermarkt. Ik was van plan van hieruit de heetwater bronnen, Doi Ankang en het nationale park te bezoeken. En dat ga ik ook zeker doen , maar wel na een eerst door mijzelf opgelegde corvee van twee dagen!!!

Een mooie kamer, zelfs een balkonnetje om te studeren dus! Ik was al driekwart met de studie en de aanvraag voor examen Had ik al aangevraagd. Het is nu definitief: ik kreeg het bericht dat ik op 1 maart twee theorie-examens😀 doe in Arnhem.

Die techniek: over de motor, remmen, ventilatie: dat is verschrikkelijk! Het lijkt wel of ik een automonteurs opleiding volg😖 ik heb er geen enkele affiniteit mee! . De komende dagen ga ik het erin “pompen” !!!  Want ik wil toch echt in 1, 2, 3??? keer slagen. Ik hou maar een slag om de arm🤔😬

Ik sluit me dus even op hier voor de studie. Heb geen medelijden: het is zelf gewild, ik zit hier mooi, studeer met 25 graden hier ook op mijn balkonnetje😊

Geen foto’s, geen video’s deze keer.

Eerst prestatie, dan pas traktatie, is nu mijn motto hier🤨🧐

1. Aja en Henk:
    9 februari 2018
    Sterkte hoor met de studie!!
    We hebben zeker geen medelijden hoor,jij zit nu in een heerlijk klimaat,wij zitten in de kou en de verwachte sneeuw is hier veranderd in een miezerig regentje!
    Groetjes aja en henk.
  2. Petra:
    9 februari 2018
    Succes met de studie! Je gaat gewoon in 1x slagen.
  3. Dikkie van de Blaak:
    10 februari 2018
    doe je best op de onderduikers adres. fijn weekend.
  4. Wil:
    10 februari 2018
    Haha! Stoer mens en wat een discipline!!!!
  5. Mark van Dijk:
    10 februari 2018
    Succes Gerda, jij kan dat, gaat je lukken.
    Groet Mark
  6. Geertje:
    11 februari 2018
    Haha, eerst prestatie dan traktatie!nou studeer dan maar heel hard want ik geniet altijd erg van je mooie foto's en reisverhalen ! Hier is nog niks van zomer/lente te ontdekken . Hoewel de crocussen en sneeuwklokjes bloeien al! Maar die hebben zich behoorlijk vergist 😥
    Succes met leren op je terras!!