Het plan en de voorbereiding

17 november 2017

In april boekte ik al mijn ticket. Naar Thailand. Ik ben er nooit geweest en moet eerlijk zeggen dat het me vroeger ook niet trok. Dus terwijl ik de wereld ontdekte liet ik Thailand voor wat het was. Maar afgelopen voorjaar kwam ik terug uit Costa Rica. Vier fantastische winters heb ik daar doorgebracht. Een overweldigende natuur en er leuke mensen ontmoet. Het was daarna tijd voor een nieuwe winterbestemming, vond ik. Toch nu eens Thailand, ook prachtige natuur, veel vogels, cultuur. Dit wilde ik maar eens gaan proberen! Op 5 december vlieg ik met Emirates vanaf Dusseldorf naar Bangkok! En de sleuteloverdracht van het huis is op 4 december. Dus ik draag het huis over en vertrek daarna gelijk naar de zon en de warmte. Een fantastisch vooruitzicht! Bijna drie maanden, ik kom op 22 februari  weer terug. En daarna? Want ik heb immers geen huis meer dan?  Weer reizen dus😀 berichten komen nog in volgende blogs.

1. Henny:
    Hoi vrije vogel!
    have a good trip! we houden contact.
    Ciao Henny
  2. Marie-Constance Smeeman:
    17 november 2017
    Heel moedig hoor om zonder 'retouradres' te vertrekken.
    Ik hoop dat je het in Thailand net zo naar de zin hebt als je in Costa Rica hebt gehad.
    Alvast goede reis!
  3. Aja en Henk:
    18 november 2017
    Wat een leuk idee om je straks zo in Thailand te kunnen volgen! Een heel fijne reis gewenst en sterkte met de laatste loodjes hier in dit kikkerlandje. Groetjes Aja en Henk.
  4. Wil:
    Hoi Gerda,
    Potdikkie jij durft! Heel goed hoor en wil graag op de hoogte blijven van je ervaringen.
    Succes en een prima tijd!
  5. Joop en Truus:
    21 november 2017
    Dat belooft wat. Wij verheugen ons er nu al op.
  6. Marian:
    21 november 2017
    Wat een avontuur om op deze manier aan een nieuw hoofdstuk van je leven te beginnen.